Search This Blog

Saturday, February 22, 2014

Jawatan Kosong Terkini di Perbadanan Labuan | jawatankerja-kerja - Kerja Kosong Labuan

Jawatan <b>Kosong</b> Terkini di Perbadanan <b>Labuan</b> | jawatankerja-<b>kerja</b> - Kerja Kosong Labuan


Jawatan <b>Kosong</b> Terkini di Perbadanan <b>Labuan</b> | jawatankerja-<b>kerja</b>

Posted: 11 Feb 2014 11:34 PM PST

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan, dipelawa untuk memohon jawatan di Perbadanan Labuan seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut):

▶ Penolong Pegawai Tadbir

jawatan kosong perbadanan labuan
Labuan was declared Federal Territory in 1984. In 1990 the Federal Territory of Labuan was declared IOFC (International Offshore Financial Centre).

Cara Memohon

Permohonan boleh dibuat dengan mengisi borang permohonan yang boleh didapati disini atau dengan datang sendiri ke Jabatan Pengurusan Sumber Manusia, Wisma Perbadanan Labuan. Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah disertakan dengan sekeping gambar, salinan kad pengenalan, sijil lahir, sijil-sijil persekolahan, sijil berhenti sekolah, sijil kegiatan luar, kelulusan akademik, transkrip keputusan peperiksaan semua semester dan dokumen-dokumen lain yang telah diakui sah dari salinan asal. Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah dikembalikan ke alamat berikut:

KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF
PERBADANAN LABUAN
WISMA PERBADANAN LABUAN
JALAN DEWAN, PETI SURAT 81245
87022 W.P. LABUAN
(U/P: JABATAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA)

Sebarang pertanyaan boleh dikemukakan ke Jabatan Pengurusan Sumber Manusia, Perbadanan Labuan dengan menghubungi talian 087-581817, 581819, dan 581814. Permohonan yang lewat, tidak lengkap atau tidak mengikut syarat di atas akan ditolak. Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temu duga. Maklumat lanjut boleh didapati disini.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 14 Februari 2014

No comments:

Post a Comment